در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما

1 –  چگونه می بایست در سایت ثبت نام کرد و آیا خرید کردن در سایت نیاز به ثبت نام دارد ؟

ثبت نام در سایت بسیار آسان بوده و جهت ثبت سفارشات شما ، رهگیری مرسولات و داشتن پنل کاربری ، ثبت نام الزامی می باشد در قسمت بالای سایت با وارد شدن در قسمت ثبت نام فقط نام کاربری و رمز عبور و یک ایمیل از شما خواسته که با وارد کردن آن ها با صورت لاتین ثیت نام شما انجام می شود .  رمز وزود بهتر است از حروف لاتین و اعداد استفاده شود  ثبت نام برای خرید الزامی می باشد و زمان ثبت نام چندثانیه زمان بر نمی باشد .

2 – من ایمیل ندارم و می خواهم خرید نمایم تکلیف چیست ؟

برای خرید از  وب سایت نیازی به ایمیل نیست میتوانید با شماره موبایل ثبت نام و خرید انجام دهید

3 – محصولات در فروشگاه هر چه مدت موجود می شود ؟ “

فروشگاه سعی بر این دارد که آخر هفته ها محصولاتی که موجود نمی باشد را موجود نماید تا مشتریان بتوانند خرید کامل تری را انجام دهند.

4 – من قصد خرید عمده از فروشگاه دارم ولی قیمت های فروشگاه تک فروشی می باشد تکلیف چیست ؟

مشتریان محترم می توانند سفارش خود را به هر تعداد تکمیل نمایند و قبل از پرداخت مبلغ سفارش توسط درگاه سایت به شماره تلفن واحد فروش تماس گرفته تا بلافاصله بعد از بررسی فاکتور قیمت های عمده  آن لحاظ و مبلغ همکاری در فاکتور محاسبه شود .

5 – کالایی را می خواهن سفارش دهم که در سایت موجود نیست ؟

شما در فرم بالای سایت در قسمت سفارش کالا می توانید نمونه محصول مورد نظر خود را عنوان نمایید یا عکس آن را ارسال فرمایید تا در اسرع وقت با شما هماهنگی شود .

6 – قطعات الکترونیکی هم می توانم سفارش دهم ؟

بله در فرم مورد نظر سفارش کالا و قطعات الکترونیکی نیز می توان ثبت سفارش کنید .

7- مفهوم کیت یعنی چی ؟ 

کیت به مجموعه از قطعات گفته می شود که مطابق دستورالعمل داخل بسته باید مونتاز و لحیم کاری شود . 

8 – کیتی از شما خریداری کردم اما قطعات آن در حین لحیم کاری و استفاده معیوب شده چه باید کرد ؟

دوست عزیز در فرم ثبت سفارش قطعات الکترونیکی نیاز خود را عنوان نمایید .

9 –  سفارشی خریداری کردم از کجا پیگیری کنم ؟ کد رهگیری پستی برای من ارسال نشده است ؟

در قسمت کنترل پنل و پیگیری سفارشات وضعیت سفارش قابل نمایش می باشد