بازدید کننده محترم ثبت سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه تکنوبرد به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد. در غیر این صورت فروشگاه هیچ گونه مسئولیت و پاسخگویی نسبت به محصولات ندارد . 

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کرده و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهد معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با ایشان تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري صحيح نباشد ،‌هرگونه تاخير یا اشتباه به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد . سفارشات صرفا به ادرس های درج شده ارسال می گردد . قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد،

نکته مهم  :

در خصوص خرید باتری های استوک این نکته ضروری می باشد که با توجه به دسته دوم بودن باتری و مشخص نبودن زمان کارکرد آن ، فروشگاه با توچه به قیمت پایین و سود ناچیز این باتری ها هیچ گونه ضمانت و مسئولیتی در خصوص کارکرد آن بعد از تحویل – میزان جریان واقعی و خرابی و آسیب های احتمالی باتری ندارد و با علم به این موضوع خریداری نمایید . 

در صورت تمایل به خرید عمده هر محصول با شماره تلفن 09333272244 تماس حاصل فرمایید .

نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی یا از طریق واتس آپ (09158857281 )نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید .

ارسال سفارش :

زمان تحویل محموله به مشتری نیز بستگی به اداره پست دارد و سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی نماید .  بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد. 

ارسال کالاها بعد از سفارش بین 1 الی 3 روز کاری می باشد .

 

روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش هاي گوناگون شامل پرداخت نقدی (بانك – كارت به كارت – پرداخت نقدی در محل فروشگاه) و پرداخت آنلاين میسر می باشد. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می کنیم حتما پرداخت را به صورت کارت به کارت انجام دهید . 

تعویض کالا و یا برگشت و عودت آن : 

خریداران عزیز با توجه به اینکه کالاها عموما لوازم برقی و قطعات چراغ قوه و ….. می باشد بعد از تحویل بسته پستی با توجه به رسید ان در سایت پست به مدت 48 ساعت جهت بررسی کالاها با فاکتور و در صورت مشکل دار بودن این زمان در نظر گرفته می شود لذا بعد از این مدت در صورت تماس در خصوص مغایرت کالاها و یا خرابی تحت هیچ شرایطی پذیرفته نمی شود لذا با این آگاهی خرید بفرمایید . 

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به درج کامل مشخصات فنی کالاها اقدام نماییم .

لغو سفارشات:

مشتری 7 روز پس از ثبت سفارش فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید، در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید، در غیر این صورت قبل از لغو سفارش حتما می بایست با بخش فروش تماس بگیرد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. همچنین هزینه های برگشت به عهده مشتری می باشد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما ‌بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد.